Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Veelgestelde vragen
1 Bezorging
1.1 Hoe krijg ik gratis bezorging?

Tijdelijk bieden wij gratis bezorging aan. Door de kortingscode: BLIJFTHUIS in te vullen bij het winkelwagentje krijg je de producten gratis thuisbezorgd.

1.2 Worden producten thuisbezorgd?

Ja, op dinsdag en vrijdag tussen 14:00 en 20:00 uur.

1.3 Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

Dit kan op dinsdag en vrijdag van 14:00 tot 20:00 uur, de keus is aan jou!

Mocht je niet thuis zijn. Kies dan voor onze Koelbox (€5,-- statiegeld), wij bezorgen dan jouw producten gekoeld.

Je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven.

1.4 Wat als ik niet thuis ben?

Wij bezorgen momenteel op dinsdag en vrijdag tussen 14:00 en 20:00 uur.

Mocht je niet thuis zijn op deze dagen, geen zorgen. Bij BoodschappenLokaal.nl is er een mogelijkheid om je producten gekoeld te laten bezorgen. Hiervoor betaal je €5,-- extra voor de statiegeld van de koelbox welke wij bij de volgende bestelling weer komen ophalen. Geef dit bij het afronden van je bestelling aan en ga voor verse gekoelde boodschappen!

Wanneer je kiest voor gekoelde bezorging, zet dan in het opmerkingenveld waar wij de boodschappen het best kunnen neerzetten.

1.5 Is het ook mogelijk om buiten de Liemers producten te bestellen?

Het is momenteel alleen nog mogelijk om producten te bestellen als je woonachtig bent in de Liemers of in een straal van 5 kilometer.

Geen zorgen! We kijken naar de mogelijkheden om in meer regio's in Nederland te gaan bezorgen. Dit is pas mogelijk als wij in ieder gebied lokale aanbieders van producten hebben (nog even geduld). 

Plekken waar wij momenteel al bezorgen:

Arnhem, Aerdt, Angerlo, Azewijn, Babberich, Beek, Braamt, Didam, Doetinchem, Doesburg, Duiven, Etten, Gendringen, Giesbeek, Greffelkamp, Groessen, s-Heerenberg, Herwen, Holthuizen, Hoog-Keppel, Kilder, Lathum, Lengel, Lobith, Loerbeek, Loil, Loo, Megchelen, Netterden, Nieuw-Dijk, Nieuw-Wehl, Ooij, Oud-Dijk, Oud-Zevenaar, Pannerden, Spijk, Stokkum, Tolkamer, Tuindorp, Ulft, Varsselder, Vethuizen, Wehl, Westervoort, Wijnbergen, Zeddam en Zevenaar.

1.6 Hoe zorgen jullie ervoor dat alle producten vers zijn?

Onze producten zijn super vers! Dit komt doordat wij maar twee keer per week bezorgen. Wij halen alle producten op de dag van bezorging bij de winkels en leveranciers op en bezorgen deze op dezelfde dag bij jou thuis! Verser kan dus bijna niet.

2 Voorraad
2.1 Wat als een product niet meer op voorraad is?

Dan zoeken wij samen met jou naar een passende oplossing. Mocht dit niet lukken = geld terug!

3 Producten
3.1 Hoe weet ik zeker dat ik het juiste gewicht bezorgd krijg?

Alle gewichten op de site kunnen enkele grammen afwijken. Mocht dit verschil dermate groot zijn dan zoeken wij met iedere klant naar een passende oplossing.

3.2 Hoe weet ik dat alle producten vers zijn?

Alle producten die wij leveren zijn dezelfde dag 's ochtends opgehaald bij onze leveranciers en winkels.

3.3 Kan ik ook producten vooruitbestellen?

Dit kan, geef dit in het opmerkingen veld aan bij het afronden van jouw bestelling.

4 Betaling
4.1 Kan ik ook op een andere manier betalen?

In verband met het coronavirus is het bij ons alleen mogelijk om vooraf online te betalen door middel van IDEAL. Maak je geen zorgen, niet goed = geld terug.